ongeluk zit in een klein hoekje

3 april 2018 - Sydney, Australië

Het is weer tijd voor een nieuwe blog!

Phoephoe de tijd gaat zo snel! Het is maar goed dat ik foto's maak, anders vergeet ik zo snel wat ik allemaal heb gedaan.

Om te beginnen is de familie groter geworden, we hebben er een puppy bij! Een ontzettend lief en enthousiast hondje. genaamd Snuggles. Je ziet hem wel langskomen tussen mijn foto's. Een kruising tussen een Maltese and a Poodle.

Naast de gezinsuitbreiding, heb ik helaas ook minder leuk nieuws. een paar weken geleden kreeg ik erg veel last van mijn linker voet. Ik dacht dat het wel over zou gaan na ee nweek of 2. Helaas kreeg ik er alleen maar meer last van en na een misstap op de trap was ik er klaar mee. De pijn was te heftig en ben toen toch maar langs de huisarts gegaan. een scan gemaakt en een paar dagen later de uitslag gekregen. Een stressfracture. ( een breuk in mijn middenvoetsbeentje). Ik werd doorverwezen naar de fyshio en daar kreeg ik een super fancy schoen die ik de komende 6 weken moest gaan dragen. Ik kon wel huilen, waarom nu? Ik zou volgend weekend 4 dagen naar Port Stephen gaan met Dominiek en Sanne en over 3 weken komen mijn moeder en zus langs om samen 2 weken te reizen. Hoe wil ik dit met een gebroken voet allemaal gaan doen? Gelukkig zijn we nu al bijna 2 weken verder en gaat het echt al stukken beter! Ik kan nog steeds leuke dingen doen in mijn vrije tijd. Naar Hunter Valley geweest (3 wijnproeverijen, 1vodkaproeverij, kaasproeverij en een chocoladeproeverij gedaan met geweldig uitzicht) samen met Sanne, Dominiek en Emma. In de foto's zie je meer! Dagje Wet 'N Wild geweest, dagje naar het museum of art gallery geweest, lekker wezen picknicken in the Botanic Garden en naar een footballgame geweest. De footballgame was ook echt leuk om een keertje mee gemaakt te hebben. Heerlijk sfeertje, mascottes, chearleaders en zelfs de kisscam was er, heel grappig. Ook Port Stephen was geweldig, maar daar maak ik een aparte blog van, anders wordt deze te lang. Cheers!